A CRM egy központi helyen kezeli a cég-információkat. A cégstátusztól függően különböző adatokat:
- Potenciális ügyfél
Ügyfélre vonatkozó marketing adatok: név, cím, elérhetőségek, kapcsolattartók, tevékenységi kör, alkalmazotti létszám, mérleg adatok
Ezen adat cégenként manuálisan rögzíthető vagy adatbázis-szolgáltatóktól megvásárolható és importálható a rendszerbe. - Aktív ügyfél
A marketing adatok kiegészülnek a megrendelés/szerződés adataival,
Az ügyféllel kapcsolatos elektronikus és papír alapú dokumentumok tárolásra kerülnek (levelezések, ajánlatok, szerződések, emailek, faxok, stb.); - Inaktív ügyfél - az elmúlt időszakban nem forgalmazott. Az utolsó időszak eseményei, forgalma.
Meghatározható, hogy a munkatársak csak azon adatokhoz férjenek hozzá, amelyekre feladataik elvégzéséhez szükségük van. Ezt azonban jogosultság függvényében a nap bármely órájában, akár a munkahelytől távol is megtehetik.
Lekérdezés generátor
A rendszer felhasználói, a kívánt (tetszőleges szempontú) listát a lekérdezési feltételek megadásával (adat mezők kiválasztása, szűrési feltételek megadása, sorrend beállítása) saját maga állíthatja elő. A lekérdezési feltételek természetesen elmenthetőek és így másodszor már gyorsabban elkészíthetőek. A lista képernyőre, nyomtatóra ill. excel fájl-ba is kérhető.